سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ما را ازکسانی قرار ده که درختان شوق تو در باغ های سینه شان، شاخه ها گسترده و آراسته شده است و آتش محبّتت، دل هایشان را فراگرفته است ... و چشمانشان با نگریستن به تو روشن شده است . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات العارفین ـ]
سایت تفریحی،سرگرمی،اس ام اس،طنز،جاذبه های توریستی،مذهبی،مد

نحوه پخت میگو شانگهای, پخت انواع غذا با میگو
مواد لازم :

 میگوی متوسط با پوست  یک و نیم کیلو
 روغن گیاهی  4 قاشق سوپ خوری
 زنجبیل تازه  4 خلال
 پیازچه ( تقسیم به چهار قسمت )  3 عدد
 سس سویا  4 قاشق سوپ خوری
شکر 3 قاشق سوپ خوری
سرکه 2 قاشق چای خوری

طرز تهیه :
پای میگوها را با قیچی جدا کرده ، سوراخی در پشت آن ایجاد کرده و رگ آن را بیرون بیاورید. پوست و دم را جدا نکنید .
روغن را در ی ماهیتابه داغ کنید . سیر و پیازچه را به مدت 30 ثانیه در روغن تفت دهید . میگو را به آن اضافه کرده ، به مدت یک دقیقه روی حرارت زیاد سرخ کنید . بقیه مواد را به آن اضافه کرده و 2 تا 3 دقیقه دیگر آن را سرخ کنید .

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:26 عصر     |     () نظر

باکمترین هزینه چشمانتان را زیباتر کنید!

 

اگر میخواهید با هزینه ی بسیار کم ، چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید و اگر می خواهید با یک تیر چنیدن نشان بزنید این راهکار ها را دنبال کنید و تاثیر آن را در زیبایی چشمانتان ببینید.این روش اسمش کلئوپاترا مختص آخرین امپراتور مصر باستان بود که با کمترین هزینه سلامت و زیبایی چشم‌های‌تان را تضمین می کند.

مژه‌های بلند و خوش حالت می‌خواهید
نسخه کلئوپاترا را تکرار کنید
برای بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان مهم است که مژه‌هایی پرپشت و بلند داشته باشند. برای همین منظور هم دست به دامن انواع و اقسام ریمل‌های آرایشی حجم‌دهنده و بلندکننده مژه می‌شوند تا با کمک آنها زیبایی چشم‌های‌شان را چند برابر کنند. لوازمی که اگر با احتیاط سراغ‌شان نرویم خود می‌توانند عاملی برای از دست رفتن زیبایی چشم‌ها باشند.

 

اما نگران نباشید ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم. بیایید به شیوه کلئوپاترا چشم‌های‌تان را زیبا و جذاب کنید. تنها کافی است به روش او دست به دامن روغن فندق شوید و با این روغن مژه‌ها را ماساژ دهید.

 

تنها کافی است سرانگشتان هر دو دست را به 2قطره از این روغن آغشته کنید و مژه‌ها را ماساژ دهید. این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را بعد از یک ماه ببینید. خواهید دید که اجرای این روش ساده و مستمر تا چه حد می‌تواند جذابیت و زیبایی چشم‌های‌تان را بیشتر کند. تنها این نکته را به یاد داشته باشید که نباید از روغن فندق بیش‌ از اندازه استفاده کنید حداکثر 3 تا 4 قطره از روغن فندق برای ماساژ مژه‌ها کفایت می‌کند و به راحتی جذب می‌شود.
:::::باکمترین هزینه چشمانتان را زیباتر کنید!::::
می‌خواهید جلوه چشم‌ها را بیشتر کنید
از تاثیر ابروها غافل نشوید
داشتن ابروهای پرپشت و خوش‌حالت را دست کم نگیرید. اگر می‌خواهید جذابیت چشم‌های شما نمود بیشتری داشته باشد لازم است که توجه بیشتری به ابروهای‌تان داشته باشید. به پرپشتی آنها توجه کنید. اگر ابروهای کم‌پشتی دارید بهتر است از روغن نارگیل برای ماساژ آنها استفاده کنید. یکی، دو قطره روغن نارگیل کفایت می‌کند تا هر شب آن را به آرامی روی تارهای مو و ریشه‌ موی ابرو بمالید یا صبح ابروها را با روغن نارگیل ماساژ نرم دهید و ظهر آنها را با آب نیمه ولرم بشویید و با یک برس چوبی کوچک به خوبی برس بکشید.

 

برس کشیدن هم یکی از راه‌هایی است که به رشد بهتر ابروهای شما کمک می‌کند. توصیه درمانگران طب سنتی این است که از برس چوبی هم برای شانه کردن موها و هم شانه کردن موی ابرو استفاده کنید چرا که برس‌های پلاستیکی موجب ایجاد جریان الکتریسته می‌شوند و این خود می‌تواند عاملی برای ریزش موها باشد. روش دیگر برای پرپشتی و خوش‌حالتی ابروها استفاده از یک قاشق‌چای‌خوری زرده و سفیده تخم‌مرغ است. این دو را خوب با هم مخلوط کنید و آن را روی ابروها بمالیدو بعد از نیم‌ساعت آن را با آب نیم ولرم بشویید و ابروها را برس بکشید.

می‌خواهید خستگی را از چشم‌ها بگیرید
کمپرس تی‌بگ را حتما تجربه کنید
اگر زیاد به تماشای تلویزیون می‌نشینید، اگر به واسطه کارتان مدت زمان زیادی از روز را مقابل مانیتور کامپیوتر می‌گذرانید، اگر زیاد مطالعه می‌کنید یا در روزهای پایانی تابستان تصمیم دارید دوباره سراغ میل بافتنی بروید و یک شال یا پلیور برای همسرتان ببافید، باید مراقب چشم‌های‌تان باشید.

 

شاید برای‌تان عجیب باشد اگر بدانید خستگی چشم‌ و رسیدگی نکردن به آن یکی از دلایلی است که به مرور زمان می‌تواند موجب بروز چین و چروک در اطراف چشم شود و زیبایی چشمان‌تان را تحت تاثیر خود قرار دهد. توصیه ما برای شما که در طول روز زیاد از چشم‌های‌تان کار می‌کشید این است که در طول هفته دو یا سه بار از کمپرس تی‌بگ یا چای‌کیسه‌ای استفاده کنید.

 

چای طبیعی و غیر‌صنعتی بهترین انتخاب است. بهتر است سراغ تی‌بگ چای‌های گیاهی مثل بابونه و چای سبز بروید. درون 2 نعلبکی کمی آب ولرم بریزید. 2‌عدد چای کیسه‌ای را درون آن قرار دهید تا آب را به خود جذب کند. اجازه دهید تی‌بگ‌ها کاملا خیس بخورد و گرمای آب از بین برود. سپس دراز بکشید و تی‌بگ‌ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی چشم‌های‌تان قرار دهید و تمرکز کنید.

باکمترین هزینه چشمانتان را زیباتر کنید!

از سرخی چشم‌های‌تان بیزارید
خواص این گیاه را دست‌کم نگیرید
سرخی و پرخونی چشم یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند زیبایی فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. مردان و زنان زیادی هستند که از سرخی چشم شکایت دارند و به دنبال چاره‌ای برای آن هستند. سرخی چشم می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اگر مطمئن‌ هستید که مبتلا به فشار خون یا بیماری دیگری نیستید که احتمال قرمزی چشم‌تان را به همراه دارد.

 

می‌توانید با کمک گیاهان دارویی برای کاهش میزان سرخی چشم‌تان اقدام کنید. برای این‌کار استفاده از کمپرس سنبل‌الطیب و گشنیز پرفایده است. کافی است سنبل‌الطیب را دم‌کنید و آن را پس از ولرم شدن با آب گشنیز مخلوط کنید. سپس یک گلوله از پنبه‌های تمیز بسازید و آن را به این عصاره آغشته کنید. چشم‌ها را ببندید و گلوله پنبه را روی چشم‌ها بگذارید. این روش کمک می‌کند به مرور قرمزی و سرخی چشم‌ها کمتر شود و چشمان شما جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.

برای چروک‌های پنجه عقابی دنبال چاره‌اید
ماساژ «ایت» با روغن زیتون را تجربه کنید
چروک‌های ریز و درشتی که به مرور زمان مانند پنجه عقاب در اطراف چشم ظاهر می‌شوند نه‌تنها سن و سال‌مان را به رخ می‌کشند بلکه زیبایی و شادابی چشم‌ها را نیز کمرنگ می‌کنند. برای پیشگیری و درمان این نوع چروک‌ها یک راه ساده وجود دارد و آن استفاده از روغن زیتون برای ماساژ «ایت» است. این ماساژ با کمک 2 انگشت سبابه انجام می‌شود.

 

برای این کار کافی است سر هر دو انگشت را به روغن زیتون آغشته و سپس ماساژ را شروع کنید. برای این کار انگشت سبابه دست راست را روی انتهای ابروی چپ قرار دهید و ملایم آن را روی پلک و استخوان بینی بکشید و این‌بار از زیر چشم راست رد کنید. بلافاصله انگشت سبابه دست چپ را روی انتهای ابروی راست قرار داده و همین مسیر را روی چشم راست تکرار کنید. در این حالت شما با کمک ماساژ ایت و تکرار شبانه آن می‌توانید چین و چروک‌ها را از چشم‌های‌تان دور و به این ترتیب زیبایی‌ آنها را تا مدت‌ها تضمین کنید.

سیاهی دور چشم نگران‌تان کرده
این ماسک را امتحان کنید
کبودی و سیاهی دور چشم هم از آن دست مشکلاتی است که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. برای از بین بردن کبودی دور چشم درمان‌های مختلفی در طب مدرن و میان شیوه‌های طبیعی درمان وجود دارد که به نظر می‌رسد همگی آنها شیوه‌هایی موقتی با اثرگذاری زودگذرند.

 

پس پیشنهاد ما این است که به جای صرف هزینه‌های زیاد برای تهیه انواع و اقسام کرم‌ها و لوسیون‌ها این ماسک طبیعی را تهیه کنید؛ ماسکی که اجزای تشکیل دهنده آن در آشپزخانه هر خانه‌ای پیدا می‌شود. برای تهیه این ماسک یک سیب‌زمینی کوچک را بپزید و رنده کنید. وقتی سرد شد آن را با 2 قاشق شیر و یک قاشق روغن زیتون مخلوط و روی کبودی‌های زیر چشم ماسک کنید. بعد از نیم‌ساعت ماسک را بشویید، این ماسک می‌تواند روز به روز سیاهی‌های دور چشم‌تان را کمتر و کمر‌نگ‌تر کند.

روش‌های قدیمی را ترجیح می‌دهید
به یک شرط سرمه بکشید
درباره خواص سرمه و تاثیری که بر افزایش جذابیت چشم دارد بارها و بارها شنیده‌اید و می‌دانید که استفاده از سرمه به منظور بهره‌مندی از خواص درمانی آن از زمان‌های دور در بین مردان و زنان رایج بوده است. توصیه ما هم به شما این است که از سرمه برای افزایش جذابیت چشم‌ و پرپشت شدن مژه‌ها و استحکام ریشه آنها استفاده کنید اما دقت داشته باشید که هرگز سرمه را داخل چشم‌تان نکشید.

 

بهترین کار این است که سرمه را روی چشم و در مسیر ریشه‌های مژه‌ بکشید. به این ترتیب می‌توانید از خواص سرمه به راحتی بهره‌مند شوید. در این حالت با خاطر آسوده می‌توانید از سرمه بهره ببرید. از آنجا که این روزها محصولات زیادی در فروشگاه‌ها با نام سرمه عرضه می‌شود و امکان شناسایی اصل و تقلبی بودن آن تقریبا برای ما دشوار است باید درباره انتخاب سرمه بیشتر دقت کرده و سعی کنید محصولاتی تهیه کنید که با مجوز وزارت بهداشت در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.
منبع : زندگی ایده آل

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:26 عصر     |     () نظر

با خواص گل گاوزبون بیشتر آشنا بشید..

در این قسمت با خواص بی نظیر  گل گاوزبون بیشتر آشنا خواهید شد..

 

گیاه گاوزبان:

 

گیاه گاوزبان به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع اسیدهای چرب اصلی بشمار می‌رود بطوریکه از آن به عنوان غنی‌ترین منبع شناخته‌شده برای (Gamma Linoenic Acid (GLA در نزد بشر معرفی شده‌است. گل گاوزبان یک گیاه علفی یک ساله‌است که از اردیبهشت تا شهریور گل می‌دهد.

 

 

نحوه استفاده گل گاو زبان

 

به صورت دم کرده مصرف می‌شود و برخی مقداری فندق هم با آن مصرف می‌کنند.

 

گیاه‌شناسی (گل گاو زبان)

 

گاوزبان گیاهی است علفی و یکساله که ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتیمتر می‌رسد ساقه آن شیاردار و خاردار می‌باشد. برگ‌های این گیاه ساده و پوشیده از تارهای خشن است. گلهای آن به رنگ آبی، سفید و بنفش می‌باشد.

 

گاوزبان احتمالا از شمال آفریقا به نواحی دیگر راه یافته و امروزه در منطقه مدیترانه، نواحی شمال آفریقا و قسمت‌هایی از خاورمیانه می‌روید. گل، برگ و سرشاخه‌های گلدار آن به مصرف دارویی می‌رسد.

 

گاوزبان گیاهی مقاوم به شوری است که قادر به جذب یون‌های سدیم، کلر، پتاسیم، کلسیم و منیزیم از خاک می‌باشد و می‌توان از این گیاه برای خارج ساختن این یون‌ها از خاک و اصلاح خاک‌های شور و قلیا استفاده کرد.[2] در ویکی‌پدیای زبان‌های دیگر به ترکیبات سمی و آلکالوئیدی این گیاه هم اشاره شده.

 

خواص داروئی گل‌گاوزبان

 

بر اساس کتاب قانون بوعلی سینا:(قانون در طب انتشارات صداوسیما صفحه 202) مزاج:گرمیش نزدیک به اعتدال است و کمی به سوی گرمی گرایش دارد، در آخر اول رطوبتی دارد. خوزی گفته‌است در آخر دوم سرد و تر است و این نظریه از راستی دور است.

 

1) گل گاو زبان و برگ‌های آن تصفیه کننده خون است.

 

2) آرام کننده اعصاب است.

 

3) عرق آور است.

 

4) ادرار آور است.

 

5)کلیه‌ها را تقویت می‌کند.

 

6) سرماخوردگی را برطرف می‌کند.

 

7) برای از بین بردن سرفه از دم کرده گل گاو زبان استفاده کنید.

 

8) در درمان برونشیت موثر است.

 

9) بی اختیاری دفع ادرار را درمان می‌کند.

 

10) التهاب و ورم کلیه را درمان می‌کند.

 

11) در درمان بیماری سرخک و مخملک مفید است.

 

12) ضماد برگ‌های گاو زبان برای رفع ورم موثر است.

 

13)برگهای گاوز بان را بپزید و مانند اسفناج از آن استفاده کنید.

 

14) برگهای تازه گل گاو زبان دارای مقدر زیادی ویتامین C می‌باشد و در بعضی از کشورها آنرا داخل سالاد می‌ریزند.

 

15)  این گیاه درمان خوبی برای فلاش بک زدن‌های متوالی در زندگیست.

تهیه و تنظیم توسط یورفان

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:25 عصر     |     () نظر

 

نیازمندی های نوجوان,دوره نوجوانی

دوره نوجوانی زمانی است که هر فردی با انرژی، با حساسیت در برابر بازتاب های محیط و مسئولیت پذیری به دنبال کسب هویت است. اکثر نوجوانان در کنار خانواده زندگی می کنند. اکثر نوجوانان با توجه به اتفاقاتی که در این دوران برایش رخ می دهد، خلاف جهت آب و یا می توان گفت خلاف جهت اهداف و عقاید خانواده شنا می کنند. در این برهه همراهی خانواده و تدابیر درستی که خانواده اتخاذ می کند،نوجوانان را با ارزشها والگوهای عقیدتی خود بیشتر همسو می کند.

 

در کنار نوجوانان قدم بردارید

چگونگی پر کردن اوقات فراغت یکی از موضوعاتی است که عدم هماهنگی بین والدین ونوجوانان را به خوبی نشان می دهد. در واقع اگر والدین برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان در کنار آنها قرار گیرند نه در مقابل آنها، با همراهی که با فرزندان خود می کنند باعث می شوند به مرور زمان نوجوانان هم در کنار آنها قدم بردارند. پس می توان گفت یکی از اسباب اوقات فراغت پرنشاط و هیجان انگیز این است که والدین به جای اینکه مقابل فرزندانشان قرار گیرند در کنار آنها باشند. چه بسا در این سنین عدم همراهی والدین با تدبیر ،آنها را به سمت گروه همسالان سوق می دهد.

 

نیازمندی های نوجوان را بشناسیم

نوجوانان اکثر وقت های آزاد خود را صرف انجام کارهایی مانند خرید، رفتن به مهمانی، در کنار همسالان بودن، استفاده از کامپیوتر برای بازی ها و یا سایر فعالیت های آنلاین، شبکه های اجتماعی، پیام کوتاه، تماشای فیلم، خواندن و رفتن به پارک می کنند.آنها با توجه به انرژی و وقت آزادی که دارند اغلب احساس بی حوصلگی و کسالت می کنند. اشتباه بزرگ اینجاست که والدین تمام تلاش خود را انجام نمی دهند تا برای نوجوانان برنامه منسجم ومنظمی داشته باشند. ثبت نام در کلاسهای آموزشی بدون هدف و آینده نگری، عدم آگاهی از نیازمندی های نوجوان در این دوران باعث می شود نوجوان تصویر درستی از آینده اش نداشته باشد. وظیفه والدین این است که نگذارند نوجوانان بدون هدف زمان هایی را که نمی توان برای آنها قیمت گذاری کرد را از دست بدهند و به دور خویش بگردند.

 

سلامتی در گرو زندگی هدفمند

شاید شما احساس کنید که نمی توانید همپای نوجوان خود قدم بردارید. مطمئنا شما نمی توانید مانند یک نوجوان انرژی داشته باشید اما با برنامه ریزی درست و با در نظر گرفتن یک گروه خوب از اقوام و دوستان می توانید او را همراهی کنید. عدم همراهی شما باعث می شود که او خود را با کامپیوتر ، تماشای تلویزیون وموبایل مشغول کند.

 

نشستن بیش از حد، فرم بدن را تغییر می دهد و بیماری های مانند چاقی فرد را تهدید خواهد کرد. عضویت در باشگاه های ورزشی، استخر، عضویت در مراکز فرهنگی و شرکت در جلسات نقد فیلم وکتاب و غیره باعث می شود نه تنها جسم بلکه ذهن به شیوه غیر مستقیم تربیت می شود. با شرکت در این کلاسها تا حدودی هدف نوجوان روشن خواهد شد و نه تنها زندگی نوجوان، بلکه تمام افراد روی زمین وقتی هدفمند زندگی می کنند، زندگی پر شور ونشاطی برایشان رقم می خورد.

 

قایم شدن سرگرمی مورد علاقه

همه والدین بر این امر واقف هستند که پیدا کردن سرگرمی برای نوجوانان یک وظیفه سنگین و دلهره آور است به خصوص در طول تعطیلات تابستانی. والدین بیشتر وقتی کلافه می شوند که نوجوانان مدام شکایت از بی حوصلی و خستگی می کنند و برای سرگرم شدن پیشنهادهایی می دهند که یا بسیار هزینه بر است و یا به شدت غیر منطقی. اما بک نکته را نباید فراموش کنیم، اگر والدین در زمینه سرگرمی هایی که برای نوجوانان مفید است آگاهی لازم را داشته باشند به راحتی می توانند آنها را متقاعد کنند و اوقات شاد و پرانرژی برای آنها برنامه ریزی کنند و به نوعی آنها را در مسیر درست زندگی قرار دهند.

 

لیست تهیه کنید

تهیه لیستی از آنچه نوجوان به آن علاقه مند است و از آن استقبال می کند، می تواند تابستان لذت بخشی را به ارمغان آورد. یکی از نکات حائز اهمیت این است که بهتر است این لیست با مداد نوشته شود. این امر باعث می شود که تغییراتی که در برنامه بوجود می آید راحت تر اعمال شود. فکر کردن در مورد تهیه لیست، والدین را به موارد هیجان انگیز نزدیک تر خواهد کرد. حتی در نظر گرفتن ریزترین موارد برای رقم زدن یک اوقات فراغت خوب می تواند اوقات لذت بخشی بسازد.

منبع: تبیان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:25 عصر     |     () نظر

اس ام اس خنده دار جدید آبان 92

اس ام اس خنده دار جدید آبان 92::

 

وضعیتم اینطوریه که :

قبل از حموم رفتن یه لیوان آب میوه پر میکنم و میذارم روی میز و بعدش میرم دوش میگیرم و میام بیرون!

اونوقت یهو با تعجب به لیوان روی میز نگاه میکنم و میگم: عــــه! مرسی عزیزم بازم که برام آب میوه گذاشتی! و…با لذت خاصی میخورم!

—————–

دقت کردین !؟

همه ی بدبختیامون مال خودمونه به شادی ها که میرسه میگن بیاید قسمت کنیم . . . !

—————–

وقتی میرید خرید وقتی میاین خر نیستید !

—————–

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم

ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

—————–

به مامانم میگم سرم درد میکنه … میگه چرا ؟

میگم شاید تومور مغزی دارم …

میگه خفه شو ذلیل مرده … این حرفا چیه میزنی ؟ !

منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم  ….البته فکر کنما !

—————–

- شما وضعیت تحصیلیتون چیه؟

- بنده لیسانس دارم.

- شما چطور؟

- بنده فوق لیسانس دارم..

- و شما؟

- بنده شوق لیسانس دارم . . . !

—————–

دقت کردین همیشه تو فیلم ها هروقت کسی تنها خونه هست و داره فیلم ترسناک میبینه سریع بیرونو نشون میدن که داره بارون میاد و رعد و برق میزنه ؟؟!

—————–

مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون همه 24 ساعت شبانه روز و همه 365 روز سال  رو کار میکنه . . .

کار اون از لحظه تولد آغاز میشه  و فقط وقتی متوقف میشه . . . . . . . . که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!

—————–

استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه !؟

گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده !

—————–

نقطه؟ چین

خوشه ؟ چین

پاور؟ چین

گل؟ چین

دست ؟ چین

مو؟ چین

عرق؟ چین

ته ؟ چین

دامن ؟ چین چین !

ببین چین تا کجای زندگیمون نفوذ کرده !

—————–

همانطور که دیگر شلوار پاره نشانه فقـــر نیست !

ســـــکوت هم نشانه ی رضایــــت نیست . . .

—————–

بچه که بودم از خواب بیدار میشدم مامانم میگفت زود باش برو دست و صورتت رو بشور .شیطون گوشه چشمات جیش کرده.

چقدر ناراحت میشدم..فکر می کردم مگه من دستشوییشم.
چقدر بی خوابیها کشیدم شبها تا ببینم کی میاد گوشه چشمم جیش میکنه که بزنم داغونش کنم.

—————–

آقام خیلی مرده. سر ناهار دستم خورد به بطری آب همش ریخت تو غذاش.

هر کی بود یه چک میخوابوند زیر گوش بچه اش. ولی آقام نزد.

بشقابشو باهام عوض کرد.

—————–

یه بار عاشق شده بودم و شکست عشقی بدی خورده بودم!

واسه همین رفتم تو اتاق و درو رو خودم بستم…

بعد از یه ساعت صدام کردن که بیا شام بخور داره سرد میشه !

گفتم: من دیگه هیچی نمیخورم ، میخوام بمیــــــــرم . . .

گفتن : شام ماکارونیه ، ته دیگ سیب زمینی هم داره که دوس داری ، یعنی اونو بیشتر از ماکارونی دوست داشتی؟!

نامردا نقطه ضعفِ منو پیدا کرده بودن ..!

—————–

نام : پدر

رسالت : کولر خاموش کردن !

—————–

استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم

تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره !

—————–

خدایا نمی شد پشه هم مثل مورچه بره کار کنه خسته بشه بکپه یه گوشه !؟

—————–

فکر کنم ما تو نسخه رایگان دنیا زندگی میکنیم

اون قسمتهاش که به بقیه حال میده برای ما کار نمیکنه !

—————–

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:

الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته

دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.

پاس شوند کریمی

پاس نشوند حکیمی

نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم

الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی

نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،

الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟


این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو


  • تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 | نویسنده : یورفان

  • کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:25 عصر     |     () نظر
    <      1   2   3   4   5   >>   >