سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حاجت به مؤمن برد چنان است که حاجت خود به خدا برده و آن که آن را به کافر برد چنان است که از خدا شکایت کرده . [نهج البلاغه]
سایت تفریحی،سرگرمی،اس ام اس،طنز،جاذبه های توریستی،مذهبی،مد

پ نه پ های بامزه و خنده دار سری 18

 

::::::پ نه پ های بامزه و خنده دار سری 18:::::

به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه بخوری ؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه !!!

 

رفتم دستتشویی هی دارم در میزنم! میگه هاااان، دستشویی داری؟ پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخرین مهلت ثبت نام جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک صادراته، جا نمونی! طرف اومد بیرون گفت خاک بر سرتون کنن که فقط بلدین از این چرت و پرتا بگین (کمیته مبارزه با فتنه پـَـــ نــه پـَـــ , ستاد سیار مستقر در توالت عمومی)

رفتم دم مغازه یارو میگه چیزی میخواستید گفتم پ ن پ اومده بودم حالتونا بپرسم

 

::::::پ نه پ های بامزه و خنده دار سری 18:::::

باکلی احساس به نامزدم میگم :
وای چقدر دوست دارم…میگه از ته دل میگی؟
پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم!!!

میخواستم نمره هامو توسایت گلستان ببینم امااینترنتم قطع بود به دوستم گفتم میتونی بری توسایت؟میگه واسه نمره؟پ ن پ نوبت من بوده گلای سایتو آبیاری کنم اما نمیرسم خواستم توجامبری

زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن

همیشه توی ذهنم تو یه دسته‌بندی جدا قرار می‌گرفتن *

اینایی که به ما نمی‌خورن !

*

 

فکر اقتصادی خوب زده به سرم :

میخوام برم خارج یکی از کلیه هامو بفروشم دلار بگیرم

بیام هم یه کلیه بخرم هم یه بنز کوپه!!

*

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 | نویسنده : یورفان

  • کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:29 عصر     |     () نظر