سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از هرچه با اراده تو مخالفت دارد و یا از محبّت تو به دور است، به سویت توبه می کنم ؛ از آنچه در دلم می گذرد، نگاه های چشمم وگفته های زبانم . [.امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
سایت تفریحی،سرگرمی،اس ام اس،طنز،جاذبه های توریستی،مذهبی،مد

 

♣♣آشنایی با مصارف و عوارض کرم مومتازون♣♣
تجویز شده برای تسکین خارش و التهاب ناشی از برخی از بیماری های پوستی، از جمله پسوریازیس، درماتیت و اگزما است. به عنوان یک نوع استروئید، این کرم با کاهش التهاب و سرکوب فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی بدن بیماری رابهبودمیدهد. این محصول در مناطق آسیب دیده استفاده شود یک بار در روز است. عوارض جانبی بالقوه شامل سوزش، سوزن سوزن شدن و خارش پوست درابتدای درمان وجوددارد.

Mometasone Furoate کرم چیست؟
Mometasone furoate کرم (Elocon ®)  یک دارو در شکل های کرم است. آن به عنوان استروئید موضعی استفاده می شود و برای درمان التهاب و خارش با توجه به طیف گسترده ای از بیماری های پوستی، مانند اگزما، پسوریازیس، درماتیت و واکنش های آلرژیک به آن تعلق دارد.

آیا عوارض جانبی وجود دارد؟
درست مثل هر داروئی، mometasone furoate کرم ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. با این حال، هر کس که از این دارو استفاده می کند مشکلاتی را ممکن است تجربه کند. در واقع، بسیاری از افرادتحمل پذیری خوبی ازاین دارودارند.

اگر واکنش رخ می دهد، در بسیاری از موارد، آنها جزئی و یا نیاز به هیچ درمان یا می توان به راحتی توسط شما یا پزشکتان درمان است. عوارض جانبی جدی کمتر رایج است.

عوارض جانبی شایع از کرم furoate mometasone شامل اما نه محدود به:

سوزش
خارش
نازک، پوست ضعیف
سوزن سوزن شدن
آکنه.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فریبرز 92/12/10:: 6:8 عصر     |     () نظر